AZ INGATLANKÖZVETÍTŐK ARANYKÖNYVE

AZ INGATLANKÖZVETÍTŐK ARANYKÖNYVE című könyv,

A SZEMLÉLETMÓDVÁLTÁS AZ INGATLANÉRTÉKESÍTÉSBEN

című könyv részletesebb, bővített kiadása

FIGYELEM! Ez nem egy Landing oldal. Kizárólag információs, a könyv tartalmának bemutatásának céljából készült.

A könyvben ezekről olvashatsz (Tartalomjegyzék):

Bevezető

Az ingatlanközvetítőkről (Az ingatlanközvevítők jelenlegi piaci helyzete, megítéséle, problémáik bemutatása)

  • Énmárka felépítése (A legtöbb ingatlanközvetítő szeretné magát megkülönböztetni másoktól, az általános negatív megítéléstől)
  • Kapcsolati háló kialakítása (szakemberek, lakberendezők stb.)

Az ingatlan, mint termék

Téves paradigmák

Az ingatlanportfolió kialakítása

  • Hideghívási technikák (Hogyan értem el 90% feletti sikert a hideghívásoknál)
  • Kizárólagos megbízások megszerzése
  • Ajánlattétel az eladónak

Az értékesítésről általában

  • A vásárlás érzelmi döntés
  • Eladás vagy értékesítés
  • Az értékesítés, mint rendszer

Az ingatlanértékesítés folyamata

  • Az ingatlan felvétele (fényképek, videók, adatok, alaprajz, ami önmagában 30%-os hatékonyságnövelést eredményez, környezettanulmány, az ingatlan árának a meghatározása stb.)
  • Célcsoportspecifikus ingatlanhirdetések elkészítése (a specifikus hirdetésekkel, jelentősen csökkent a nem potenciális érdeklődőkkel való felesleges foglalkozás ideje)
  • Ingatlanbemutató anyag elkészítése (ezen anyagok segítségével fogtam meg a több ingatlant is megtekintő ügyfelek több mint 67%-t)
  • Ingatlanhirdetések elhelyezése
  • Érdeklődők kezelése, időpontegyeztetés
  • Ügyfélismereti adatlap (bementek a lakásba és leültök beszélgetni!)
  • Az ingatlan bemutatása (a megmutatás nem bemutatás)
  • A potenciális vevők utánkövetése, szükség esetén újabb ingatlan ajánlása (jelentős számú értékesítés történhet második vagy harmadik ingatlan ajánlásával)
  • Szerződés előkészítése, szerződéskötés, ingatlan átadás
  • Zárszó

Ki merem jelenteni, hogy aki elolvassa, annak ez lesz a szakmai bibliája!

A könyvben lépésről lépésre végig haladunk a teljes értékesítési folyamaton. Így szó lesz benne többek között az ingatlanközvetítői énmárka felépítéséről, a takarítócégek, lakberendezők szakipari munkások szerepéről, hasznáról az ingatlanértékesítésben, a megfelelő alaprajz elkészítéséről (jó ha 5%-ban készül használható alaprajz az ingatlanról, miközben az 30%-os eséllyel növeli a hatékony értékesítést) az ügyfélismereti adatlap (az ingatlant megtekintő potenciális vevőkről szóló adatlap) használatáról, előnyéről (elképzelhető, hogy nem is hallottál még erről), az ingatlant bemutató tájékoztató anyag tartalmáról (ezt adod oda az ingatlant megtekintőnek, az ingatlan megtekintése után), elkészítésének és használatának az előnyéről, az ingatlant megtekintők utánkövetéséről, a számukra történő újabb ingatlan kiajánlásáról. Részletekbe menően olvashatsz arról, hogyan befolyásolhatod a vásárlók érzelmeit, hogyan alakíthatod ki azokat az érzelmi hatásokat, aminek következtében nagy eséllyel választják az általad ajánlott ingatlant több ingatlan megtekintése esetén is.

Egy ingatlanvásárlást soha nem az ár, hanem az ingatlannal kapcsolatban kialakult érzelmek döntik el! A könyvemben megmutatom, hogyan tudsz olyan ügyfélspecifikus hirdetéseket készíteni, amivel a szűkítés ellenére is hatékonyabban és magasabb áron tudod az ingatlant eladni. S akkor most még csak a könyv tartalmának 20%-ról beszéltem.

Ennek a könyvnek az ingatlanközvetítők számára nem ára, hanem értéke van, mégpedig olyan, ami garantáltan jelentős bevétel- és presztízsnövekedést jelent mindenkinek akár már fél éven belül és mindezt a rendszernek köszönhetően, ráadásul arányosan kevesebb időbefektetéssel.

 

A PDF változat ára: 7 490 Ft

A nyomtatott könyv ára: 9 990 Ft, amely a szállítás díjat is tartalmazza.