Miért érdemes elolvasni az Ingatlanközvetítők aranykönyve című könyvet?

Sokat gondolkodtam a válaszon, mert nem tudtam eldönteni, mennyire legyek kemény a kérdésben, de aztán úgy döntöttem, beleállok. Szóval azért érdemes elolvasni a könyvet, mert a legtöbben semmit sem tudnak az ingatlanszakmáról. Még lelkes amatőrnek sem lehet nevezni őket. Ők csak ingatlanpiaci szerencsejátékosok, akiket alaposan lehúztak egy OKJ-s tanfolyammal, de semmit nem tanítottak nekik a …

Gondolatok egy LinkedIn bejegyzéshez – A motivációs levél

A napokban olvastam egy LinkedIn bejegyzést Téglásy Nóra tollából, ahol a motivációs levél kérdése került elő. Elolvastam a posztot és volt egy első blikkes reakcióm. Aztán elolvastam a kommenteket és a meglepetést átvette a döbbenet. Szóval ahelyett, hogy reagáltam volna, megírtam ezt a blogbejegyzést. Indulok a kályhától, hogy teljes képet kaphassatok, én hogyan látom ezt …

„Profi” ingatlanközvetítők amatőr megoldásokkal

Felmérések bizonyítják – ezt a saját tapasztalatom is igazolja –, hogy az ingatlanközvetítők számára az egyik legnagyobb kihívás az, hogyan növeljék a portfóliójukba tartozó ingatlanok számát, hogyan szerezzenek új megbízásokat. Ennek a nehézségnek az egyik oka, hogy a szakma általános megítélése finoman szólva is a béka feneke alatt van. Ezen persze nincs mit csodálkozni, hiszen …

Hogyan többszörözd meg a bevételeidet ingatlanközvetítőként?

Az ingatlanpiac különféle külső okoknál fogva egyre nagyobb válságba kerül, emiatt nagyon sok ingatlanközvetítő bevétele csökkent jelentős mértékben az utóbbi időben. Nekik szeretnék segíteni ezzel a blogbejegyzéssel, ami több, mint harminc évnyi (többek között ingatlanközvetítői, értékesítői) tapasztalatomon alapul. Az ingatlanpiac minden országban az egyik legfontosabb húzóágazat, ezért sokan próbálnak belőle meggazdagodni. Magyarországon is vannak néhányan, …

Veszélyben az életed!

Nagyon jópofa, ahogy a Boston Dynamics robotjai táncolnak, de a szórakozáson kívül ezeknek a képeknek nagyon komoly üzenete van. Belegondoltatok már, hogy a következő 5-10 évben, a mesterséges intelligencia, a robottechnika, a tudomány fejlődése miatt, hány szakma fog megszűnni, hány olyan szakma lesz, ami ma még nem is létezik. Az elmúlt három év, már bepillantást …

GONDOLATOK A KUDARCRÓL

A kudarc egy veszélyes szó és ha rosszul kezeljük, akkor szép lassan teljesen tönkre teheti az önbizalmunkat, önbecsülésünket, majd végül az egész életünket! Az addig teljesen normális reakció, hogy ha valami nem sikerül, akkor azt kudarcként éljük meg. Nincs is ezzel semmi baj, az érzéseink azért vannak, hogy megéljük azokat. De legalább annyira fontos, hogy …

Így add el gyorsan és jó áron saját magad az ingatlanodat!

Az ingatlanpiac minden országban az egyik legfontosabb húzóágazat, ezért sokan próbálnak belőle meggazdagodni. Magyarországon is vannak néhányan, akik jól keresnek az ingatlanok közvetítésével. De a többség „csak” meggazdagodni akar belőle, lövése sincs a szakmáról és inkább csak amolyan ingatlanpiaci szerencsejátékos. Nem az ingatlanértékesítésében érdekeltek. A legfőbb céljuk, hogy kellően nagy számú megbízással rendelkezzenek, azokat aztán …

Tudni, vagy csak tudni róla

Ha csak azt csinálod, amit most tudsz, akkor soha nem is jutsz előbbre, mint ahol most tartasz, hiszen a mostani helyzeted a mostani tudásod következménye. Persze hallom, hogy ez ellen most sokan tiltakoznak. „Én ennél sokkal többre vagyok képes, sokkal többet tudok… „Én ennél sokkal előbbre is tarthatnék, de a… Ezért fontos, hogy folyamatosan fejleszd …

#02 Történetek az énmárkáról – Az ingatlanos

Énmárka. Mára már sokak számára elfogadott, míg mások számára felesleges szemfényvesztésnek tűnik. A valóság ellenben az, hogy ahogy az üzleti márkáknál, úgy a személyes márkák esetében is igaz az, hogy a jól felépített márka egy olyan marketing eszköz, ami jól kimutathatóan magasabb profitot eredményez a márka tulajdonosa számára. De mivel az énmárka esetében sok ember …

#01 Történetek az énmárkáról – A pizzafutár

Énmárka. Gyakran találkozunk vele, gyakran halljuk, mennyire fontos ennek a kialakítása, közben pedig sokszor találkozom azzal a problémával, hogy legtöbben nem tudják hogyan is alakítsák ki a saját márkájukat. Ezt valamiért amolyan misztikus, megfoghatatlan dologként kezelik. Ezért írok pár olyan blogbejegyzést, ahol saját példákon keresztül mutatom meg, mit jelent az énmárka és azt, hogy akár …